- BRÄNDI: Tuotteeseen yhdistetty mielikuva ja maine
- KOHDERYHMÄ: Ihmisjoukko, jolle mainos on suunnattu(14-vuotiaat, tyttö, anime, manga, cosplay, japanilainen populaarikulttuuri, musiikki, vocaloid, lolita, K-POP, J-POP, Fairy Kei, Rilakkuma, Pullip, BJD, Taru Sormusten Herrasta, Attack on Titan, Fairy Tail, Kill la Kill, Death Note, Mekakucity Actors, Free!,.......jne.) Olen TAVOITTELIJA
- MAINONNAN KEINO: Esim. huumori, ärsyttäminen, omatunnon vetoaminen, merkin tai tunnusmelodian toistaminen. (katso s. 174)
- YHTEISKUNNALLINEN MAINONTA: Ottaa kantaa epäkohtiin, ei myy mitään, pyrkii vaikuttamaan.
TUTKIN MAINOSTA
- TÄMÄ EI OLE GHOULIEN TEKEMÄÄ RUOKAA
-Mainoksella myydään ruokaa.
-Mainoksen tyyli on hauska.
- Tuote liitetään syömiseen.
- Tuotteesta luodaan mielikuva että se on hyvää.
- TÄMÄ EI OLE GHOULIEN TEKEMÄÄ RUOKAA
-Mainoksella myydään ruokaa.
-Mainoksen tyyli on hauska.
- Tuote liitetään syömiseen.
- Tuotteesta luodaan mielikuva että se on hyvää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.