maanantai 24. marraskuuta 2014

Mainos

s.176 t.1


  • BRÄNDI: Tuotteeseen yhdistetty mielikuva ja maine
  • KOHDERYHMÄ: Ihmisjoukko, jolle mainos on suunnattu(14-vuotiaat, tyttö, anime, manga, cosplay, japanilainen populaarikulttuuri, musiikki, vocaloid, lolita, K-POP, J-POP, Fairy Kei, Rilakkuma, Pullip, BJD, Taru Sormusten Herrasta, Attack on Titan, Fairy Tail, Kill la Kill, Death Note, Mekakucity Actors, Free!,.......jne.) Olen TAVOITTELIJA
  • MAINONNAN KEINO: Esim. huumori, ärsyttäminen, omatunnon vetoaminen, merkin tai tunnusmelodian toistaminen. (katso s. 174)
  • YHTEISKUNNALLINEN MAINONTA: Ottaa kantaa epäkohtiin, ei myy mitään, pyrkii vaikuttamaan.


TUTKIN MAINOSTA
   
TÄMÄ EI OLE GHOULIEN TEKEMÄÄ RUOKAA

-Mainoksella myydään ruokaa.

-Mainoksen tyyli on hauska.

- Tuote liitetään syömiseen.

- Tuotteesta luodaan mielikuva että se on hyvää.



























 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.